גופת מחבל ופלאפון של איש חברון מככבים במרכזה של סערה וירטואלית ומשפטית

    ישראל פרייא | צילום: ארי וידר 1 Comment on גופת מחבל ופלאפון של איש חברון מככבים במרכזה של סערה וירטואלית ומשפטית
    22:29
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on ממובילי הטבח: צה"ל חיסל בכיר בג'יהאד האיסלאמי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי יגאל סרנה העלה לפני כמה ימים ברשת תמונה של אשי הורוביץ, מנהל האירועים של היישוב היהודי בחברון, שצולמה בזירת פיגוע שאירע בחברון, בה נראה הורביץ עומד ע"י גופת המחבל כשהוא מחזיק בידיו מכשיר פלאפון.

    סרנה צירף לתמונה את הכיתוב הבא: "מישהו יודע מי החלאה החייכנית מימין, מין קוזאקפוגרומצ'יק יהודי שמתעד בחיוך גופת אדם שזה עתה נורה?", מילים שעלולות לעלות לו בלא מעט כסף.

    אשי הורביץ לא נשאר חייב, ובאמצעות עורך דינו איתמר בן גביר כתב לעיתונאי: "גופת האדם שזה עתה נורה המצולמת בתמונה, היא לא אחרת מאשר גופת מחבל, אשר נורה לאחר שניסה לדקור חיילים ואזרחים חפים מפשע, במטרה לרצוח ולקטול חיי יהודים בדם קר וללא רחם, וברגע האחרון למרבה המזל, נוטרל על ידי כוח צה"ל שפעל במקום טרם הצליח לבצע את זממו. לאור זאת, דבריך ללא ספק מעוותים את המציאות!".

    בן גביר הוסיף כי "נוכחות מרשי בזירת הפיגוע הייתה אך מתוקף תפקידו כחבר פעיל בכיתת הכוננות של אבטחת היישוב היהודי בחברון, והוא הוזעק למקום לסייע בטיפול באירוע. מרשי הגיע לזירת הפיגוע לאחר שהמחבל חוסל, והתמונה צולמה לאחר שקיבל הוראה להתפרס בשטח ביחד עם כיתת הכוננות לצורך הגנה ומניעת אירוע נוסף, עת עיין במכשיר הנייד שלו (בסמוך לגופת המחבל) על מנת להתעדכן בעדכונים נוספים מכוחות הביטחון בקשר לאירוע".

    ugeI1K

    "למעלה מן הנדרש ולשם הבהירות יצוין, כי 'החיוך' אותו אתה מציין בפרסומך אינו חיוך כלל וכלל! עיון מעמיק בתמונה מעלה כי אין מדובר בחיוך, אלא בהבעה אינסטינקטיבית(לשון בחוץ) שיש למרשי בעת שמעיין בטלפון הנייד, והיא ידועה בקרב הסובבים אותו. כך למשל ניתן לראות בצילומים המצ"ב. נדמה שגם אין צורך לציין שבאמירות בסגנון: 'חלאה חייכנית..פוגרומציק יהודי' וכיוצא באלה יש משום הכפשת מרשי ופגיעה קשה בו.

    "אין ספק שבדברים שפרסמת יש משום לשון הרע והמהווים עילת תביעה כנגדך, שכן מרשנו בהחלט לא צילם את גופת המחבל ובוודאי שלא חייך למראה הגופה. יש בדברים שקר גמור ופגיעה חמורה בשמו הטוב של מרשנו, אשר מעבר להיותו איש ביטחון, הינו איש ציבור ידוע מאוד ביישוב היהודי בחברון, הפועל למען עם ישראל וארץ ישראל".

    בן גביר דורש מסרנה פיצוי של 100,000 ש"ח עבור הנזק שנגרם, לטענתו, להורביץ, ובנוסף מכתב התנצלות במקרה וסרנה לא ייענה לדרישה, מצהיר העו"ד כי יפנה לבית המשפט ויתבע אותו בתביעת דיבה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צריך לתבוע לסרנה האנטישמי הזה את הצורה